reklama

Večne informovaný

Ľudia majúci klientov, pacientov, zákazníkov alebo aj deti budú podobné situácie určite dôverne poznať. Pozn.: článok má byť len názorný a ide o pointu - nemám nič proti ľuďom, ktorí majú psov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

„Haló, je tam veterinár?“

„Dr. Štekal osobne.“

„Prosím vás, môj pes už druhý deň zvláštne chrčí.“

„Chrčí?“

„Vydáva nepríjemný zvuk a ťažko sa mu breše.“

„Neskúšali ste sa mu pozrieť do hrdla, či sa mu tam niečo nezaseklo?“

„Na internete písali, že je to nebezpečné, lebo by sa mu mohla reflexívne sklapnúť sánka.“

„Pokiaľ pes nebýva agresívny, stať by sa to určite nemalo.“

„Lenže na Psí Svet.sk to písali tiež.“

„Keď si nedáte poradiť, prečo mi potom voláte?“

„Všade píšu, že sa mám poradiť s odborníkom.“

„Prečo potom nespravíte, čo som povedal?“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Lebo na internete píšu, že aj odborníci sa môžu mýliť.“

„Tak to sa ďaleko nedostaneme. Ako dlho máte psa?“

„Dva dni.“

„Nenapadlo vás, že mohol mať ten problém už predtým?“

„Napadlo.“

„Nečítali ste nejaký článok, že si máte vždy pred kúpou psa dôkladne zistiť jeho zdravotný stav?“

„Čítal...ale to sa mi nechcelo.“

„Vidím, že viete byť efektívny v správnych chvíľach. Čo teda spravíme?“

„Poraďte mi, vy ste lekár.“

„Môžete mu dať skúsiť vypiť eukalyptovú vodu, je voľne dostupná v každej lekárni.“

„Čo ak má na to alergiu?“

„Je to hypoalergénne.“

„Ale akurát včera som videl správu, že niektoré druhy to znášajú zle.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Platí to len pre dve rasy na svete a tú určite nemáte.“

„Čo ak boli kedysi v dávnej minulosti krížení?“

„Je to vysoko nepravdepodobné.“

„Ale nemôžete to vylúčiť.“

-vzdychnutie „Nie, nemôžem.“

„Vidíte. Vzdelávate sa vy vôbec? Čítate články na internete?“

„Samozrejme. Oceňujem, že vyhľadávate rôzne názory a zaujímate sa, sám to podporujem, ale vždy si overujem zdroje.“

„No...veď aj ja.“

„O tom nepochybujem. Inak viete čo? Tesne predtým, ako ste zavolali, som čítal, že váš pes by mohol mať vzácne ochorenie, ktoré spôsobuje baktéria, o ktorej doteraz nikdy nikde nepísali, takže by ste mali urýchlene prísť sem.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Nestrieľajte si zo mňa.“

„Nestrieľam. Budete to riskovať?“

-ticho „Idem.“

„Čakám vás. A nezabudnite o mne cestou napísať spoľahlivý článok.“

Valentína Tuhá

Valentína Tuhá

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  0x

-mladá nezávislá pozorovateľka života. Od 07/2017 žijúca v Austrálii. Tri hlavné záujmy: Edukácia, Príbehy, Písanie. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu